Darmowa dostawa od 500zł (paletowa od 1500zł)!
do kasy suma: 0,00 zł
Obsługa klienta - wybierz nasz nowy numer telefonu!
Obsługa klienta - wybierz nasz nowy numer telefonu!

Sukces marki opiera się w głównej mierze na klientach. Zadowolenie konsumentów względem usługi czy jakości produktu to wyłącznie jedna z wielu części świadcząca o powodzeniu firmy. Innym ważnym aspektem jest obsługa klienta, która stanowi jeden z najważniejszych elementów podczas prowadzenia własnej działalności. Takie założenie wynika bowiem z przeprowadzonych przez American Express badań - potwierdziło to około 58% badanych. W celu skutecznej komunikacji mamy dla naszych Klientów kilka możliwości kontaktu.

Budowanie wizerunku a obsługa klienta - czy mają coś wspólnego?

Żyjemy w czasach, kiedy poza jakością oraz cenami produktów niezwykle ważnym czynnikiem uwarunkowującym zainteresowanie marką jest jej wizerunek. To, jak postrzegana jest firma, ma bowiem niebanalny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Pierwszym krokiem warunkującym z kolei wizerunkiem przedsiębiorstwa jest obsługa klienta. Każda firma decydująca się na obsługę swoich konsumentów za pośrednictwem dowolnej formy kontaktu musi działać w przekonaniu, iż jest on podstawą poczucia komfortu dla odbiorcy - komunikacja musi być zatem przyjemna oraz jak najbardziej profesjonalna. Zła obsługa klientów może skutkować nie tylko brakiem zainteresowania, ale i negatywnymi opiniami na rynku. To z kolei będzie prowadziło do braku lojalnych i zaufanych klientów. W żadnym wypadku nie przyciągnie także nowych konsumentów.

Mail oraz telefon - jesteśmy do Waszej dyspozycji!

Decydując się na formę kontaktu w postaci maila oraz telefonu, w pierwszej kolejności wzięliśmy pod uwagę naszą grupę odbiorców. Niezwykle istotną rolę odegrał tutaj wiek naszych klientów. Najchętniej wybieraną formą komunikacji przez klientów jest kontakt bezpośredni. Do wyboru mieliśmy zatem mail, telefon oraz czat. Są one nie tylko przyjemne dla konsumentów, ale jako kanały cyfrowe mają niezwykle dużą skuteczność.

Kontakt telefoniczny. Jest to najchętniej wybierany rodzaj komunikacji między firmą a klientem. Umożliwia on budowanie trwałych oraz poprawnych relacji z klientem, wzmacnia jego związek z firmą oraz daje poczucie zadowolenia z przeprowadzonych transakcji. Co więcej, umożliwia konsumentom uzyskanie niezwykle wyczerpujących informacji na określony temat, dzięki czemu każdy z nich nabiera jeszcze większej pewności co do zakupu, a my rozwiewamy wszelkie wątpliwości i skrupulatnie odpowiadamy na wszelkie pytania. 

E-mail. E-maile odmieniły naszą rzeczywistość o 180 stopni. Dzięki nim każdy nasz klient ma możliwość szybkiego porozumienia się z przedsiębiorstwem, a także przekazanie wszystkich niezbędnych informacji czy pytań. Na wiadomości odpowiadamy niezwykle wyczerpująco oraz możliwie szybko - od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 jest to zaledwie około kilka minut.

W naszym sklepie nie znajdziemy natomiast czatu. Wentylacja jest bowiem niezwykle skomplikowanym rodzajem przemysłu, a wszystkie pytania muszą pozostać rozważone indywidualnie, nie mniej jednak myślimy, że w przyszłości również pojawi się i ta, nowoczesna forma kontaktu.

Nowy numer telefonu - dlaczego?

Decydując się na wprowadzenie nowego numeru telefonu postawiliśmy na znaczne ulepszenie naszego kontaktu z klientami. To, co uległo największej zmianie to poprawa czasu oczekiwania na połączenie. Rozbudowaliśmy bowiem swoją bazę telefonów oraz zainwestowaliśmy w lepsze serwery. Dzięki temu nasza komunikacja z klientem nabrała jeszcze bardziej indywidualnych cech, a konsumenci nigdy nie będą musieli czuć się jakby byli traktowani w sposób masowy - dla każdego z nich znajdzie się bowiem odpowiednia ilość czasu. To, co wyróżnia naszą firmę to:

  • Szczerość. Wszystkie informacje udzielane naszym klientom są prawdziwe. Doskonale zdajemy sobie bowiem sprawę, że wszystkie kłamstwa wychodzą na jaw, więc nie próbujemy na siłę sprzedać swoich produktów osobom, które nie będą z nich zadowolone. Szczerość jest także naszym wyrazem szacunku do każdego klienta.
  • Empatyczne podejście do kontrahentów. Każdy z naszych kontrahentów ma inne oczekiwania oraz odmienne potrzeby dotyczące prowadzonej transakcji. Stosując indywidualne założenia, staramy się zadowolić każdego z nich.
  • Kompetencje. Nasi pracownicy mają niezwykle wysokie kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie w branży. Z chęcią pomogą każdemu klientowi, odpowiedzą nawet na najtrudniejsze pytania oraz rozwieją wszelkie wątpliwości.
  • Wywiązywanie się z określonych zobowiązań. Jeżeli obiecujemy naszym konsumentom zniżkę, dostanie on obiecany rabat. Żadne nasze słowa nie są rzucane na wiatr!

Tak więc nie czekaj i dzwoń do nas na nowy numer: +48 797-892-978

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl