Rekuperator centrala wentylacyjna HRS-FS-2000 2000m3/h podłogowy z wymiennikiem krzyżowym Hyundai







Opis
Rekuperator podłogowy z wymiennikiem krzyżowym Hyundai HRS-FS-2000
Centrale wentylacyjne przystosowane są do
instalacji pionowej, podłogowej.
Specjalna konstrukcja rekuperatorów
z wymiennikiem krzyżowym poprawia oraz ułatwia
montaż i instalację urządzenia
w kazdym miejscu oraz tam gdzie nie możemy
zawiesić jednostki.
Spory przepływ powietrza, bezgłośna
praca i duży odzysk temperatury
to cechy które tworzą w pełni
wysokiej klasy produkt, spełniający oczekiwania najbardziej
wymagających klientów.
Zalety rekuperatora HRS-FS:
- Możliwość zamontowania rekuperatora na podłodze,
- Przepływ powietrza od 1500 do 3000 m3/h,
- Bardzo wysoki poziom odzysku energii,
- Dwuwarstwowy panel z dodatkowa izolacją PU 20mm,
- Większe ciśnienie statyczne (ESP),
- Oryginalny wymiennik ciepła zapewnia wysoką efektywność odzysku ciepła,
- Funkcja By-Pass pozwala na ominięcie wymiennika krzyżowego zależnie od parametrów powietrza,
- 3-stopniowa regulacja powietrza: Niski, Średni, Wysoki.
- Wentylatory zapewniają wysoką sprawność oraz niski pobór energii.
- Wymiennik celulozy został poddany obróbce chemicznej dzięki czemu pozwala on uzyskiwać wysoką sprawność odzysku ciepła oraz zapewnia niską oporność,
- Konstrukcja obudowy została wyciszona,
- Sterowanie odbywa się przy użyciu naściennego sterownika dotykowego, który posiada funkcje BMS,
- Jest mozliwe podłączenie nagrzewnicy oraz chłodnicy do rekuperatora
HRS-2000FS
Przepływ powietrza
(m/h)
L
M
H
1200
2000
2000
Spręż
(Pa)
L
M
H
110
132
176
Entalpia %
Chłodzenie
Grzanie
L
M
H
L
M
H
65
62
62
73
71
71
Sprawność temperatury
%
L
M
H
74
71
71
Głośność
dB(A)
L
M
H
49
51
53
Napięcie Zasilanie(V)
220-240
Pobór prądu(A)
2.8/4.1/4.4
Moc wejściowa(W)
600/930/980
Waga netto(KG)
148
Wymiary[mm] (WxHxD)
616x1220x1250
Wymiary kanałów[mm]
400x320
Opinie
Hojero to nie tylko sklep. To zespół profesjonalnych instalatorów
dostępnych do Twoich usług. Zapytaj o cenę montażu
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.